2009年3月4日星期三

我們遇見了某人 (一)








13 条评论:

lulu 说...

這...這是Discovery的照片嗎?
黑白了真的好有感覺.

ariel 说...

black&white is really cool~

good job jy! ^^

匿名 说...

Cool man!

Know-Sound-People!

Btw, the first one macam Nicol David saje?

ocbc

匿名 说...

Fav- the last one with running nose and full of hope eyes.

(btw, pls anyway edit the font etc to Jimuisss stlyle/format; big time problem for me. hehe)

ocbc

cassieandrea 说...

ahahahhahaa nice manz!!! so "got feel"

felice 说...

black and white is reli coool~~
apsara, i have just transferred my photos out yesterday, so exhausted manzzzz

Jiun 说...

Agree with u all...Black n white really got feel arrr...I like the last pic the most....

匿名 说...

鼻涕男最好!

jooknun 说...

yoyoyo~~~~~~~

thanks for compliment wor...
i also like the last pic =)
i post 2 entries jor, muahahahahha
apsara jimuisss, 55 write something! muahahha

OCBC, i never tot of nicol until you said so

felice, ashu help me transfer all the picture geh... i also tired and sleep like sleeping beauty lor.

阿麗安快快po好照片, 生日禮物侯塞雷啊!!!!!!

匿名 说...

爱你那钟近距离的脸部拍摄...CLOSE UP CLOSE UP...
但是HOR....小胆的人问问, 呃...通常你拍的时候会征求他们的同意吗?这样他们会不会不自然啊?或者,如果没有问...我怕被K...尤其有时候我也想拍AH PEK的时候, 一就怕AH PEK追来,一就怕他老婆追来...


是我是我...AGNES(老艾呗)

jooknun 说...

老艾桑~~~!!! 歡迎歡迎

謝謝你呀~~~~~~~ 因為語言不通, 我只會拿起相機表示一下讓他們意識到我要拍他們的照片
他們通常都ok, 而且很樂意擺pose讓你拍, 而且都很自然的捏~~~

有些很lame的就會在你拍了之後說one picture one dollar (傻眼)~~~

jooknun 说...

對了, 我其實沒有靠得很近, 只是我zoom到最盡
所以他們都還沒有被嚇到

匿名 说...

O...ICIC....
对,拍得很自然.
ONE PIC ONE DOLLAR...唉, 那么人家要给...你就受咯...他们那么有钱的咩? (我...我...假假白目而已啦.不过我知道有些地方是这样的, EVEN拍他家门前的石头可能都要跟你要钱.)

艾尼丝