2009年4月8日星期三

小灰。来去匆匆。

好像很柔顺的毛

是灰色的

听到“啪”一声后
我就立刻往外跑
结果
我遇见了在笼子里的它
它有锐利无比的牙齿
还有小小的手
留着尖尖的指甲
哈哈

有想过要放它
但还是没做到


江鱼仔的诱惑
如果我不是那么贪吃
就不会沦落到这个地步
。。。
如果我不是那么贪吃
就不会喉咙痛咳嗽

===
如何处置它?
老爸把它放生了

万一它遇到那天那只蛇
你说该怎么办

===
我是谭心腹

11 条评论:

jooknun 说...

sofa~~
sinful tan!!!!

sometimes very kelian the TERtangkap mia mouse...
cuz they look so cute when they are quiet...

Jiun 说...

哈哈阿哈..
你的朋友來的...
它其實很想話你知:谭心腹,請你放過鵝啦 !!!

ariel 说...

你还在喉咙痛咩
tan sinful really ar~

养老鼠阿尼
有点恶心咧
gia gia...

felice 说...

i scared animals & insects..

fuu fuu, u din drink hot honey lemon meh?

lulu 说...

Jun: take Dong Yuan's hamsters pls,take take~

Juin:*mouse add-on" or you give me one day one ikan bilis oso okay..."

Ariel: esp those with tail lagi eerie! but i like Ratatouille....donno why~.~

Felice: yeah!i hate flying insect!go awaey!!!

p/s:paiseh,i feel like replying everyone's comment here but hereto clarify again the author is Tan Sinful^^ wahahah~

cassieandrea 说...

jun: haha yalor! i oso pity him when i see him. before i went to bed i got go see him T___T

jiun:他以为他会被处死,但没有。哈哈。我爸也说他是我朋友

ariel:有一点咯晚上会干干的,好辛苦。不是我养的啦。哈哈。

felie:哈哈。我有想过你会不会在这篇留言哈哈因为你怕。有喝有喝。不过是在外面喝。哈哈

lulu:apa la lu! hahahahaah谢谢你的留言。哈哈。我不会介意的!你喜欢Ratatouille是因为它是一只会烹饪的老鼠哈哈,可爱!

ariel 说...

lulu_
mickey mouse:妮不喜歡鵝鳥?你喜歡rataduuee... ><~~~

cassie_
in reference to,
"jiun:他以为他会被处死,但没有。哈哈。我爸也说他是我朋友"
我只能說
老虎老鼠傻傻分不清楚~

Reikkowen 说...

哈哈,老鼠都可以拍得这么漂亮哦!想到我家的那一只,又黑又大只,好像一口就可以要断我的脚趾,这个简直可以算是可爱型的liao~

jooknun 说...

walau, talking about dong yuan's hamster, yesterday gave birth to another 2 baby hamsters somemore....
i think dong yuan is grandma mia mother jor now....

ariel 说...

jy, besides rabbit, mouse is the next most productive animal. anyway, the cats in the pig farm seem very thin anneh...............

jooknun 说...

i think dong yuan dun like cat nia~
wakakakkaa