2008年10月12日星期日

Our Forever Tutor - Alan Molyneux

他不高调,
他善解人意,是贴心的使者。
他也许学不会谄谀,
默默彳亍自己的人生。
他博学;他幽默,
永远以最正面的鼓励来笑迎他的学生。
那天收到他远方来的回函,
之前对他的忧虑一扫而空,
知道他安好,一切都好。
他不是名人,
他是我们最敬爱、最想念的tutor,

Alan Molyneux







14 条评论:

ariel 说...

我也很想念他。

jooknun 说...

me too~ 他回信?? 寫了甚麼?

Jiun 说...

错过了上一次的聚会~
我想念他~~~~~~~~~ ><

jooknun 说...

wjiun, where were you last time?

Jiun 说...

我在上班 ><

felice 说...

這是他的reply:

Hi Felice,

How are you? My address is 22a the rest is correct.

I have not seen Nath for a couple of years but I am glad to know he is well.

Your sister did very well, and I am very proud of her .How are you keeping? I would very much like to come to Malaysia again but we will have to wait and see. I personally am very well and working hard with the British students.

Nice to hear from you and please give my fondest regards to everybody.

Good luck and all the best.

Alan

jooknun 说...

他還是把實情保留了, 我覺得我們若真見面了也不需要提...

felice 说...

男:實情?我其實沒有提到任何不愉快的事情,既然他從來沒有說過,我們放在心上就好,不需要讓他知道我們知道了哪些事情。

表妹:我記得你那時好像剛剛工作不久,不方便請假之類的。。。

沒關係,我有在信中提到你和男,說你們在新加坡工作,如果可以的話,叫他去那邊時聯絡你們。

Jiun 说...

对啊对啊,刚工作不久不好意思请假~~~~

期待他来新加坡或再次来马来西亚:p

菲利丝,可想而知你当时收到他回函的心情,一定极度开心吧!!!最起码我们当中有人知道他一切安好....

jooknun 说...

i always remember how he make us laugh by keep on waving his hands in front of the camera. :D

felice 说...

表妹:我真的以爲他不會回我的信,但結果。。。收到了,哈哈,我簡直喜極而泣啊我。。。最起碼知道了他住家的地址,可以寄明信片給他。。。


男:是啊,他是幽默滴。。。。

lulu 说...

老師好!!!
來來來,讓我們用漂亮的明信片淹沒老師的家!

cassieandrea 说...

好想念他! 他是最好的一位!!!!!!!

Reikkowen 说...

Wow, Nath also keep talking about Alan! and he thinks very highly of Alan too! He also share with us his time with Alan, it was really good to hear that!~