2008年12月3日星期三

處女下海

由於經濟不景氣, 拜金如我也要省吃檢用才不會淪落到睡天橋底, 但是逛街時看到很漂亮的首飾也很想買, 可是不能!!!!!!!!

然後我決定

自己做

昨天就跟婉君表妹跑到去唐人街去買材料

昨晚就完成了兩條手鏈

由於沒有甚麼經驗~ 本人需要的是意見~~~~~~~~~~~~~~

拜託拜託, 告訴我有甚麼不好的地方或要注意的地方
謝謝了


9 条评论:

ariel 说...

很美~~~

是说真的。

^^

felice 说...

哇,很有Thomas Sabo的concept..我喜歡紅色滴。。。

lulu 说...

我也是喜欢红色的!
因为蓝的排列好像不太对...

开价开价~

那个猫的可以为特点。

Jiun 说...

美hor...

若男,露露說藍色的排列好像太對叻,有的修嗎? 哈哈哈

jooknun 说...

好啦好啦
我去找好料的圈圈跟你串更緊一點

Army WeNo 说...

红色的我找到重点
蓝色的有点难理解

Army WeNo 说...

i like those song that uploded by u guys in the non stop radio

匿名 说...

try do anklet, hard to find nice one in the market; bracelet too many liao.

Reikkowen 说...

hi jun, this is inspiring!

personally i like colorful charms, you know its like the COLOR CHART? you have three base color, right and then it spread out to different color right?

so maybe you could do like a pink as main color bracelet, and complimentary colors such as yellow or even black! well for me, i like variety thats why i like colorful one lor.

other color combinations, like blue,green,white, is what i was trying to explain to you, keep exploring, you never know it could turn into a business! :)

I WANT I WANT!~ hahah
i'll try to remember to bring some of the handmade earrings, but first, i have to find it! haha