2009年10月1日星期四

在你眼睛裡死去

我喜歡的寫作家說到她在香港某餐廳巧遇梁朝偉,
在她一直盯著梁朝偉的時候,
梁朝偉突然也深深地望著她,
她一刻她覺得她死了。

我想起哪年還在某電視臺實習時,
剛好有機會去拍攝王力宏的訪問。
我們在酒店的某豪華房内進行大概只有10分鐘的訪問。
你知道像我們這些二打六的只要不阻礙攝影師或主持人就已經是算幫上了大忙。
所以我只能規規矩矩地站在一旁看著王力宏,
我不是他的忠實粉絲,
但他真的帥到~~~~~~~~~~
我就這樣一直一直盯著他看,
訪問快要結束的時候,
他興起哼唱了幾句旋律,
然後望著正在呆呆望著他的我,
死了,我突然心跳100,再x100。。。
哇,要這樣帥咩?

所以不要讓我碰到梁朝偉,
不然我怕我會突然興奮到死掉。。。。。。

- end -

4 条评论:

jooknun 说...

also see him talking and eating pizza beside me, damn tall and handsome~~~ =) really lengchai and no doubt his smile kills

Fei 说...

哇!!!!~

cassieandrea 说...

hmmm... i forget who is the most handsome artiste that i've up closed with...

whahaha nee nee, i know how u link to the blog that we talked about on cs's car that night liao... whahaa

creative hamba 说...

walao...leehom!!!!!i am collecting his autograph lor...hahahaha..
yaya...i always tell myself must talk with him when go up the stage and get him sign...but i am too nerveous and can't utter out a word...sigh...
he is super leng chai!!!!!