2009年7月30日星期四

對於我o黎講,呢個係史上最恐怖的事之一

個日,他無端端問我,
如果有一日我入自己o既blog,
發覺係空o既,
我會點?

我當時係mak大對眼望住他,
(p.s. 無錯,當企時我係度update緊blog)
我即刻signed out我o即account,
然之後同他講,

如果有一日我入自己o既blog,
發覺係空o既,

我。會。死!

係!!!

我。唸。我。會。死!!!!!

好彩,我從來都唔俾他我o既任何password,
如果唔係,
真係死咗都唔知咩嘢事。

8 条评论:

lulu 说...

傻女
我有尼既某一个password波
尼个password来来去去咪又系个几个...
娃哈哈~

Jiun 说...

菲利絲尼吾好O甘傻 =p

俾個舊blog他等他慢慢玩啦

cassieandrea 说...

吾好担心=)
换个新的密码就好了

jooknun 说...

最好就save一個copy, 有咩yi yuk都可以create個新既~

鵝講jek, 無做gah~

felice 说...

露露,
你咪yuk!死啦,我幾時做過D傻野,我都唔記得jor...

表妹,
我邊度搵個舊blog黎俾他玩?哈哈,不如你借你o即俾我啦~~~

芙芙,
D密碼有時耐佐都有D感情架,不捨得換(查實是驚我自己老人癡呆症啊,哈哈)

ariel 说...

如果有一日我入自己o既blog,
發覺係空o既,
我會點?

鹅会啊一声!
然后去训觉训醒一定无事
一定。

Reikkowen 说...

ngor mm sek comment in 广东话 :(

蛋鞋,雨果站还one day, blog还哄geh,
ngor lam, ngor wui feel dou hou qi lost zho hou zhong you geh memory, yat bou fun yi ging mm gin zho! :(

ariel 说...

蛋鞋=但是
雨果=如果

剩下的不知道
哈哈哈!!!