2010年9月9日星期四

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Kawan-kawan semua sekali, hari ini adalah hari yang memang berheboh-heboh dekat Golden Mile, Beach Road Singapore sana. Sebab semua orang Malaysia akan balik kampung habis kerja nanti. Terima kasih dan Selamat Hari Raya saya ucapkan kepada kawan melayu saya. Dan kepada kawan yang selain daripada Melayu, Selamat Hari CUTI
=)

Besok, saya akan sampailah kampung saya kat Terengganu sana, dan saya memang harapkan jiran-jiran bapaku akan menyambut hari raya dengan hadiahkan banyak lemang untuk bapa dan mak saya.
Tak tau apa tu lemang? Ni lah~ bamboo roasted rice (banana betul sekali)
Mesti MESTI nak makan dengan Yeo's kari ayam dalam tin. Sedap aje~
Okay la, itu saja.
Selamat Jalan ya~
Jom balik kampung.

7 条评论:

creative hamba 说...

selamat hari raya adirfikri (tak tau betul atau tidak itu ejaan)

semua balik kampung...yeah...gembiralah ku...sebab aku juga boleh menyambut hari besar ni, dan juga, hari ini pejabat ku mengumumkan cuti~~~~~~~

匿名 说...

haha~~kak jun, yeo's ada bagi kao advetisement duit kah?

hari sabtu kak jun ada pergi tu book fair tak? saya dengan kak cassie akan pergi lo, harap boleh jumpa kao juga.

PS/saya suka nasi kerabu...nasi mesti warna biru~~~

agnes.

jooknun 说...

chieumei, memang seronok ya~ pergi makan makanan yang enak lagi~!!!

alo dik agnes, yeo's tak payah bagi duit iklan, kan sama nama keluarga dalam bahasa cina tu~

sabtu, saya ada kat kampung doh~ tak dapat pergi, you dengan i memang tak ada jodoh~ tapi tak apa, lain kali aje la.

saya suka akan keropok lekor XD

shu 说...

Amboi~

匿名 说...

mu suka keropok tebar atau lipis ya? =="....saya sudah lupa, perkataan "kamu" boleh saje cakap "mu" tak?

jodoh kami belum sampai tahap lagi...kena kumpul lebih banyak...hehe....


cik agnes

cassieandrea 说...

oh memang i pun suka keropok lekor!!! whhahahaa selamat hari raya aidilfitri ya kakak =D

lulu 说...

ku suka keropok tebar dan ketupat~
'balik kampung!
oh oh oh balik kampung!'

btw, it was really nice to meet u le miss agnes^^